Het verhaal van Foodvalley

Het rapport voor Foodvalley

Het internationale en onafhankelijke platform Foodvalley NL is sinds 2004 een belangrijke aanjager van het duurzame voedselsysteem. Zij fungeert als katalysator voor transitie voor in de voedsel- en landbouwketen. Waarom? Omdat het voedselsysteem sneller moet veranderen als we in 2050 voor 10 miljard mensen lekker, betaalbaar, gezond en duurzaam voedsel beschikbaar willen hebben. Voedsel dat geproduceerd moet worden met respect voor de dieren en onze planeet.

Om de groei van de organisatie en haar verhaal op een beeldende manier te vertellen, vroeg Foodvalley NL ons om een visueel en inspirerend jaarverslag te maken. In een stijl die past bij haar huisstijl en haar inspirerende en innovatieve karakter.

Opdrachtgever

Foodvalley

Onze bijdrage

Illustratie
Grafisch ontwerp

Innovatie en creatie

Op basis van haar bestaande huisstijl ontwikkelden we een kleurrijk, dynamisch ontwerp. We maakten een interactief verslag in Maglr, inclusief illustraties en animatie-effecten. Waardoor Foodvalley NL haar verhaal op een hedendaagse en laagdrempelige manier vertelt.

Bekijk het jaarverslag via deze link.

Wil je meer informatie of direct een offerte aanvragen?