TERUG

K+V

K+V gelooft dat de kracht van een organisatie in de mensen zit. De organisatie heeft jarenlange ervaring met interim-management, werving en selectie in de zorg-, onderwijs-, en publieke sector. Om onze zorg, onderwijs en overheid op een hoog niveau te houden is het nodig om jong talent goed in te bedden in de organisatie en ze een plek te geven waarin ze zich kunnen ontwikkelen. Daarom start K+V met een nieuw label, genaamd Hoogbloeiers.

Om een nieuw label te kunnen branden is het belangrijk om eerst de kern te onderzoeken. Dit is waar wij in beeld kwamen. Samen met de initiatiefnemers van het project bestudeerden we de speerpunten, kernactiviteiten en doelgroepen van het nieuwe label. Hierna bedachten we een passende naam en visuele identiteit. We ontwierpen een geheel nieuwe huisstijl, een sprekend logo, visitekaartjes, een praatplaat en een passende website.

De website vormt het visitekaartje van Hoogbloeiers. De praatplaat ondersteunt het medium en zorgt ervoor dat in een oogopslag duidelijk wordt waar het label voor staat en om draait.

Producten
Huisstijl
Logo
Visitekaartjes
Website
Praatplaat




Wil je ook een nieuwe visuele identiteit?

Neem contact op