Een frisse huisstijl
en website voor Oranye

Een frisse huisstijl
en website voor Oranye


De wereld verandert in sneltreinvaart. Dat vraagt ook van jonge organisaties enorm veel flexibiliteit en het besteden van aandacht aan innovatie en jong talent. Regelmatig bestaat er een kloof tussen jonge talenten en publieke instellingen. Oranye wil jonge talenten inbedden in organisaties en vroeg ons om dit idee een gezicht te geven.

Oranye is een bureau dat is opgezet vanuit K+V en Newpublic, maar als een losstaand label wilde opereren. Wij ontwierpen voor Oranye een volledige huisstijl en website met sprekende beelden, iconen en elementen die goed passen bij een jong, energiek en onbevangen bedrijf. Een frisse, verrassende en betrouwbare uitstraling is hierin het uitgangspunt.


Opdrachtgever

Oranye


Onze bijdrage

Website
Huisstijl


Image

Het concept krijgt een gezicht

Voor Oranye begonnen we met ontwerp van een logo, kleurstelling en stijlelementen die de nieuwe huisstijl vormen en qua uitstraling passen bij het bedrijf. Deze elementen lieten we terugkomen in het ontwerp van de website. Ook zochten we daar passende foto’s bij, die laten zien waar Oranye voor staat. De website heeft voornamelijk een informatief doel en is enerzijds gericht op jonge talenten die willen starten in de vorm van een traineeship en anderzijds op managers die graag met jong talent willen werken. De groene en blauwe kleuren geven een frisse en jonge uitstraling en iconen zorgen voor verduidelijking van informatie. De foto’s en vlakken op de website zijn diagonaal afgesneden, wat de vierkante vlakken doorbreekt en dynamiek creëert.

 

Image

Image

 

Wil je meer informatie of direct een offerte aanvragen?

Neem contact op